Bu Mektupta Gelecek Var!

TUBA sayfasında gördüğümüz bu mektup bizi gelecek adına çok heyecanlandırdı. Gelecek nesillerin bugünden bilim ile kaynaştırılması ve aralarında duygusal bir bağ kurulması başarılı bir neslin habercisi olarak göründü. Bu çalışmaya emek verenleri ve bu genç yüreklerde bu kadar güzel duygu tohumlarını yeşertenlere saygı ve minnet duygularımızı sunuyoruz. Teşekkürler.
iyi turks
Bilim Eğitimi Projesi kapsamında, 22.05.2012 tarihinde gerçekleştirilmiş olan öğrenciler ve öğretmenleri Prof. Dr. Yücel Kanpolat, Prof. Dr. Bozkurt Güvenç, Prof. Dr. Cemal Yalabık ve Prof. Dr. Erdin Bozkurt ile buluşturan etkinliğe, Toygar Börekçi İlköğretim Okulu’ndan katılan öğrencilerden Destina Çöpür’ün Prof. Dr. Yücel Kanpolat’a yazdığı mektup aşağıda yer almaktadır.
 “Sevgili Yücel Hocam;
Mektubuma başlarken 'Sayın Yücel KANPOLAT' ifadesini kullanamıyorum çünkü sizi çok samimi, çok içten ve çok sevimli buluyorum.
Bilim insanları egoisttir, ulaşılmazdır ve kendini beğenmiştir gibi ön yargılarımız varmış. Bunu fark ettim. Sizin sayenizde bu önyargılarımızın değiştiğine inanıyorum. Bizlere bilgi arttıkça mütevazılığın de arttığını gösterdiniz. Türkiye'de böyle bilim insanlarının, böyle doktorların olduğunu öğrenmek bize gurur ve cesaret verdi.  Bence bizlerin bilim ve teknolojide ilerleyebilmemiz, yeteneklerimizi açığa çıkarabilmemiz ve daha cesur olabilmemiz için sizin gibi insanlara çok ihtiyacımız var. Bizlerden ilgi ve bilgilerinizi esirgemeyip, sorularımızı içtenlikle ve en anlaşılır dilde cevaplandırdığınız için hem size, hem de diğer hocalarımıza çok teşekkür ediyorum.
Sizin gibi bilim insanlarının bu ülkede var olduklarını bilmek kendi adıma çok güzel bir duyguydu. Türk bilim insanlarının, batılı bilim insanlarından hiçbir eksikliğinin olmadığını ve bu bilim insanlarının çalışmalarını Türkiye’de yaptıklarını öğrenmek bana gurur verdi.
İnanıyorum ki sizler bizlere yol gösterdikçe, bizler geleceğin Yücel'leri, Bozkurt'ları, Cemal'leri, Erdin'leri ve Hatice'leri olacağız.
Başta siz olmak üzere Bozkurt, Cemal ve Erdin hocalarımıza çok teşekkür ediyorum. TÜBA'ya bir daha gelmeyi çok isterim.
Biz sizleri çok sevdik ve başarılarınızın devamını dileriz. Her şey için tekrar çok teşekkür ederiz.
Ayrıca papyon size çok yakışıyor :)
Sevgi ve saygılarımla,
Destina ÇÖPÜR
Toygar Börekçi İlköğretim Okulu                                                                                                       

Bu mektubu bizlerle paylaşan ve Bilim Eğitimi projesine Toygar Börekçi İlköğretim Okulu adına koordinatör öğretmen olarak emek veren Hatice Güneş öğretmene teşekkürlerimizi sunarız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

iyi ve güzel...