Unuttun mu Beni?


Sezen Aksu'nun geçmişe bırakacağı yeni güzelliklerden biri bu şarkı. Son kasetinde yer alan "Unuttun mu Beni? " isimli şarkının melodisi içine işliyor dinleyenin, tekrar tekrar dinleyesi geliyor ruhun. Dinlendiriyor ve yavaş yavaş uzaklara götürüyor bizi... Dışımızdaki suskunluk içimizde sakin bir melodiye dönüşerek yolculuğa çıkarıyor bizi. Burada sözlerine yer verdiğimiz şarkıyı bir an önce dinlemenizi tavsiye ederiz.



Unuttun mu beni, her şeyimi?
Sildin mi bütün izlerimi?
Hiç düşmedim mi aklına?
Hiç çalmadı mı o şarkı?
O sahil, o ev, o ada
O kırlangıç da mı küs bana?

Sanırdım ki aşklar ancak
Filmlerde böyle...

Ben hâlâ dolaşıyorum avare
Hani görsen, enikonu divane
Ne yaptıysam olmadı, ne çare
Unutamadım, gitti!

Ey aşk! Neredesin şimdi?
Sen de mi terk ettin beni?
Ne hata ettiysem, affet!
Büyüklük sende kalsın, e mi?
Sen de olmazsan eğer,
Batar artık bu gemi

Ben hâlâ dolaşıyorum avare
Hani görsen, enikonu divane
Ne yaptıysam olmadı, ne çare

Unutamadım, gitti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

iyi ve güzel...