Temiz Anadolu Çocuğu:Carlos Carvalhal

Carlos Augusto Soares Carvalhal, Beşiktaş'ın yeni hocası, daha doğrusu nöbetçi hocası. Beşiktaş klubü açıklamasına göre "yardımcı hoca olarak görev tanımı belirlenmiş."
Sessiz sedasız göreve başlayan bu efendi hoca hiç bir bahanenin ardına sığınmadan tabiri uygunsa kolları sıvayıp işe koyuldu. Bilinen pek çok sıkıntıya rağmen işleri yoluna koymuş gibi görünüyor.
Kendisini gündemimize alma sebebimiz, medyatik olması veya fanatik işler yapması değil. Başta söylemiştik sessiz sedasız işe başladı! Bu sessizlik ve gösterişten uzak başlangıca rağmen yaptığı işler ve açıklamalar kendisini bir anda parlatıp dikkat çekici bir hayranlığa dönüşüyor. Bu dönüşüm bu yazının ortaya çıkmasına neden.
İzlenimlerimiz
  • Çalışkan
  • Sadece işine odaklanan ve bahanelere sığınmayan
  • Alçakgönüllü
  • Kibirden uzak
  • Açık sözlü
  • Güvenilir
  • Bizden biri

Bu tespitlerimiz neticesinde kendisinin bizde uyandırdığı izlemin biraz nostaljik olsada aradığımız ve özlediğimiz bir karakter. 70/80 Türkiye'sinde tanımlanan "Çalışkan Temiz Anadolu İnsanı".
Artık pek duymadığımız bu kavram ne yazık ki toplumumuzdaki değişimi gözler önüne serse de, Portekiz'den gelen çalışkan ve alçakgönüllü "Yardımcı Hoca"mıza teşekkürlerimizi sunarken, birkaç açıklamasını aşağıda paylaşıyoruz;
  • Herkes benim gözümde aynı. Antrenmanlarda kim çok çalışıyor ve bu takıma katkı sağlamak istiyorsa forma önceliği onundur. Sürpriz 11'ler kimseyi şaşırtmasın. Çünkü benim kadrom içinde yer alan her oyuncu forma şansı bulabilir
  • Bu galibiyette sihir yok. Öncelikle şunu söylemeliyim ki; çok iyi bir takıma ve antrenöre karşı mücadele ettik. Rakip takım teknik direktörü ligi ve rakipleri çok iyi bilen bir hoca. Bu galibiyeti taraftara armağan ediyoruz. Bugün onlar için oynadık. Bu maçta galibiyeti inanmaya ve maçın sonuna kadar mücadele etmeye bağlıyorum. Buradan oyuncularımı tek tek tebrik ediyorum. Üç gün önce son maçımızı oynadık ama yinede son dakikaya kadar mücadele ettiler ve maçı kazandık
  • Her zaman oyuncularımdan ve maçtan sorumlu olan kişiyim.
  • Tayfur Hoca geldiği zaman oynanan tüm maçların ve izlediğimiz oyuncuların dokümanı önünde olacak. O döndüğünde ben daha önce görev tanımım yapıldığı şekilde işime devam edeceğim. Sözümün eriyim. Tayfur Hoca’nın yeri Beşiktaş, nerede olursa olsun teknik direktörlüktür.
  • Ben şu anda bulunduğum noktaya hep üstüne koyarak geldim ve kimse bana yardım etmedi. Sonuçta ben bir sihirbaz değilim. Takımı bir günde değiştiremem. Eskişehirspor maçında belirgin hatalar yaptık. Ama önemli olan bunlardan ders alıp bir sonraki maçta yapmamaktı. Benim hoca olarak görevim de her maç takımı daha iyi duruma getirmektir.
          iyiturks


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

iyi ve güzel...